Запитувач має право оскаржити:
– відмову у задоволенні запиту на інформацію;
– відстрочку задоволення запиту на інформацію;
– ненадання відповіді на запит на інформацію;
– надання недостовірної або неповної інформації;
– несвоєчасне надання інформації;
– невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
– інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Куди можна скаржитися?
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
За що настає юридична відповідальність?
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації за запитом;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
Порушення права на інформацію та права на звернення тягне за собою відповідальність, передбачену статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.